سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعیت طلاب انقلاب اسلامی

پیام تسلیت جمعیت طلاب انقلاب اسلامی در پی رحلت آیت الله خوشوقت

العالم حی و ان کان میتا

انا لله و انا الیه راجعون

حوزه، طلاب و مردم تهران هنوز در اندوه از دست دادن عالم عامل حضرت آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی (رضوان الله علیه) بودند و غم رحلت ایشان تسکین نیافته بود که خبر ارتحال استاد معظم اخلاق حضرت آیت الله عزیز الله خوشوقت (رضوان الله علیه) غمی دیگر بر قلوب مردم تهران افزود.

امروز مردم تهران عالمی را از دست دادند که طبق فرمایش امام خامنه‌ای، تکیه گاهی در طوفانهای حوادث بودند و فقدان این کوه علم و تقوا و صبر بی تردید نقیصه ای در شهر تهران و عالم تشیع است که جایگزینی نخواهد داشت.

آیت الله خوشوقت در ایام پایانی عمر خویش آماج ناجوانمردانه برخی هتاکی‌ها قرار گرفتند و این دلسوخته اباعبدالله و اهل بیت علیهم السلام توسط جمعی نا آگاه مورد تهمت واقع شدند، که البته جز رسوایی برای هتاکان ثمری نداشت. به یاری خدا مردم دین دار تهران با حضور پرشکوه خود در تشییع پیکر پاک این عالم ربانی عشق و ارادت خود را به علما و به خصوص آیت‌الله خوشوقت نشان خواهند داد.

حضرت استاد علیرغم جایگاه علمی و اجتماعی خویش، همواره در صحنه‌های حساس انقلاب، با تکلیف گرایی وارد عرصه می‌شد و به نتیجه امر کاری نداشت نمونه بارز آن شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری بود. رفتار و منش و سلوک این عالم ربانی و اسوه معنویت، الگویی روشن برای طلاب جوان و انقلابی خواهد بود.

سرانجام پس از سالها مجاهدت علمی و عملی، در اوج گمنامی و در جوار بیت الله، استاد اخلاق و عارف بالله به لقاء الله پیوست. جمعیت طلاب انقلاب اسلامی این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم، حضرت امام خامنه‌ای، مراجع عظام تقلید و جامعه روحانیت و طلاب تهران، شاگردان و ارادتمندان و مردم تهران تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات را از خداوند منان خواستار است.

 

ویژه نامه (کلیلک کنید)