سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعیت طلاب انقلاب اسلامی

اقدام فرهنگی برای اعتراض سیاسی!

از سوی جمعی از طلاب صورت می گیرد؛

تماشای فیلم «یتیم خانه ایران» در واکنش به سخنان ضد ایرانی نخست‌وزیر انگلیس
دبیر اجرایی جمعیت طلاب انقلاب اسلامی با اشاره به اقدام ضد ایرانی نخست وزیر کشور انگلیس، گفت: جمعی از روحانیان تهران در اعتراض به سخنان ضد ایرانی نخست وزیر انگلیس به تماشای فیلم ضد انگلیسی یتیم خانه ایران می روند.

حجت الاسلام عامری دبیر اجرایی جمعیت طلاب انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سخنان ضد ایرانی نخست وزیر کشور انگلستان، گفت: جمعی از طلاب حوزه علمیه تهران بنا دارند در روز پنج شنبه 2 دی ماه با تماشای فیلم ضد انگلیسی «یتیم خانه ایران» در یکی از سینماهای تهران اعتراض خود به این سخنان را نشان دهند.

وی با اشاره به هدف این اقدام، تاکید کرد: با توجه به جسارتی که نخست وزیر انگلیس اخیرا نشان داده است تصمیم بر این شد با تماشای این فیلم ضد انگلیسی اعتراض خود را نشان دهیم، به دیگر افراد انقلابی نیز توصیه می کنیم به جای تجمعات غیر قانونی مقابل سفارتخانه ها بهتر این است که این فیلم را تماشا کنند، زیرا با این کار فیلم هایی از این قبیل و کارگردانان تشویق می شوند.

دبیر اجرایی جمعیت طلاب انقلاب اسلامی، ادامه داد: با ساخت فیلم هایی از این قبیل واقعیت نکبت بار کشورهایی مانند انگلیس که تعبیر رهبر انقلاب است برای جهانیان نمایان می شود.

حجت الاسلام عامری با اشاره به علت حضور طلاب در یکی از سینماهای عمومی تهران، گفت: برخی پیشنهاد اکران خصوصی این فیلم را دادند ولی بنا این بود با مردم این فیلم تماشا شود، به نظر می رسد بخشی از متدینان جامعه به حضور در سینماها تمایلی ندارند، متاسفانه به خاطر عملکرد نامناسب برخی مسؤولان سینما پس از دوره اصلاحات به سمت ابتذال رفته است و برای این که این فضا شکسته شود تعدادی از روحانیان و اساتید حوزه قصد دارند با تماشای این فیلم فاخر اعتراض خود را به فضای نامناسب سینماها و همچنین سخنان نخست وزیر انگلیس نشان دهند.

وی در پایان، گفت: این اقدام از سوی خانه رسانه طلاب انجام می پذیرد و جمععیت طلاب نیر به این اقدام کمک خواهند کرد تا اهداف مورد نظر محقق شود.