سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعیت طلاب انقلاب اسلامی

پیام تسلیت در پی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی

بسم الله الرحمن الرحیم

کل شیء هالک الا وجهه

آنچه قابلیت بقا و ماندگاری در این سرای فانی و همیشه تاریخ را دارد، وجه الله و صبغه الهی داشتن است؛ نه هیچ چیز دیگر. همین تجلی الهیست که انقلاب اسلامی را بر تارک محاسبات امروز دنیا نشانده و در عوالم دیگر وجود نیز، منشاء انفجار نور شده و پرچم توحید را در پی تلاش هزاران ساله انبیا و برگزیدگان الهی، بر افراشته است؛ به امید آنکه این حرکت الهی، با اتصال به قیام جهانی امام زمان(ارواحنا لتراب مقدمه الفداء)، به ساحل امن نهایی خود برسد.

این حرکت ریشه دار و اصیل، جریانی الهی و سابقه دار است که هرکس خود را در جاری آن قرار دهد و در مسیر تحقق آرمانهای بلند آن، از خود بگذرد و در صبغه الهی انقلاب ناب فانی شود، نامش در ذیل صحیفه نورانی انقلاب ثبت خواهد شد و از بهره های معنوی آن تا ابد متنعم میگردد. و اگر کسانی هم از این سیل خروشان خداخواهی و انابه جهانگیر ملت ایران به سوی حق، جا مانده و متاع قلیل دنیا را برگزیده اند، حقیقتا خسارت دیده و در محضر محاسبه الهی باید پاسخگوی اعمال و کردار خویش باشند.

و صدق فرمایش بیادماندنی بنیانگذار انقلاب، در هر زمان بیشتر روشن میشود که با رفتن یک خدمتگزار در سدّ آهنین ملت خللی حاصل نخواهد شد که خدمتگزاران بالا و والاتر در خدمتند. 

درگذشت یکی دیگر از یاران انقلاب اسلامی و امام راحل(قدس سره) را که در پس درگذشت مرحومان شجونی، موسوی اردبیلی، بانو دباغ و واعظ طبسی و...  روی داد و قلب رهبر معظم انقلاب را مکررا داغدار نمود، به محضر ایشان و ملت انقلابی تسلیت عرض می نماییم. آنچه اندوه امت را مضاعف نموده، غم و حزن امام است تا جایی که این فقدان را جانکاه بیان کردند. با صمیم دل درخواست ما از پروردگار اینست که جان ناقابلمان را برای این راه و رهبری آگاه و شجاعش فدا کنیم و تا ظهور امام عصر در زمره سربازان انقلاب خمینی کبیر باقی بمانیم.

بی شک هیچ انسان عاقل و منصفی حق ندارد زحمات و تلاشهای نسل اول و سابقون انقلاب را نادیده گرفته و ارج ننهد. شجره طیبه انقلاب و نظام اسلامی  با مجاهدت‌ها و رشادت‌های آنان به امانت به دست ما رسیده و تا رسیدن به مقصد نهایی خود، نیازمند مجاهدت و فداکاری های فراوانی است. فارغ از دگرگونی های رفتاری و گفتاری برخی از صحابی حضرت امام راحل(قدس سره) در طول عمر قریب به چهل ساله انقلاب، عملکرد اصحاب انقلاب در مبارزه با ستم طاغوت، ایستادگی در برابر استکبار در دوران مبارزه و تبعیت کامل از ولی امر، الگوی روشن پیشروی رویشهای تازه و نسل جدید انقلاب خواهد بود.

فقدان نسل اولی های انقلاب،  همچون مرحوم حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی و ریزشهای گاه و بیگاه آنان، اگر چه موجب اندوه و تالم فراوان است، اما حرکت توفنده انقلاب را متوقف نخواهد کرد و امت انقلابی تحت درایت و ولایت ولی فقیه بصیر و آگاه امام خامنه ای، با جدیت و اخلاص، جهت تحقق آرمانهای امام راحل و شهدا و نسل اول انقلاب از هیچ مجاهدتی دریغ نخواهد نمود.

ربنا اغفر لنا و لاخواننا الذین سبقونا بالایمان و لا تجعل فی قلوبنا غلا للذین آمنوا انک رؤف رحیم

24 دی 1395
جمعیت طلاب انقلاب اسلامی