سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعیت طلاب انقلاب اسلامی

قوای قضاییه و مجریه برای میانمار چه کرده اند؟

مطالبات و پرسشهای جمعیت طلاب انقلاب اسلامی از روسای قوه مجریه و قضاییه در مورد عملکرد این قوا در برابر فجایع میانمار 

 

??خدمت حضرت آیت الله آملی لاریجانی 

رییس محترم قوه قضاییه 

سلام علیکم؛ 

چند روزی است، مجددا انتشار اخبار کشتار وحشیانه مسلمانان مظلوم #میانمار که نه سر جنگ با کسی دارند و نه داعیه قدرت، روح و احساس مردم عدالت طلب و ظلم ستیز ایران را به درد آورده است. این در حالی است هیچ صدایی از داعیه داران دروغین بشر دنیا شنیده نمی شود.

در دیدار اخیر امام خامنه ای با حضرت عالی و زیر مجموعه شما، ایشان فرمودند:

"قوه‌ قضائیه #باید در موضوعاتی همچون تحریم‌ها، مصادره‌های آمریکایی‌ها، تروریسم و یا حمایت از شخصیت‌های مظلوم دنیا همچون شیخ زکزاکی و یا حمایت از مسلمانان #میانمار و کشمیر، از جایگاه #حقوقی وارد شود و نظر #حمایتی و یا مخالفت خود را #قاطعانه اعلام کند تا در دنیا منعکس شود."

حال با توجه به اتفاقات اخیر و دستور امام خامنه ای، تقاضا داریم گزارشی از اقدامات دستگاه قضا، در این باره را برای ملت بزرگوار ایران ارائه نمایید. و اگر تا کنون اقدام مؤثری رخ نداده است دلایل این امر را شرح دهید. 

در این راستا شایسته و بایسته است که فضلای حوزه و حقوقدانان به عنوان تشکلهای تخصصی غیردولتی، و نیز سایر اقشار جامعه با ایجاد پویشهای حقیقی و مجازی و صدور بیانیه، به یاری قوه قضاییه بپردازند. 

باتشکر 

#جمعیت_طلاب_انقلاب_اسلامی

96/6/15

 

 

??جناب حجت الاسلام دکتر حسن روحانی 

رییس محترم جمهور 

سلام علیکم؛ 

در ایامی به سر می بریم که مردم مظلوم #میانمار تحت ظالمانه ترین و وحشیانه‌ ترین فشارها و کشتارها قرار دارند. در برابر دیده گان بهت زده مردم جهان با سنگدلی زنان و کودکان کشته می شوند و از مدعیان حقوق بشر که به خاطر اعدام یک قاچاقچی یا تروریست علیه ایران پرونده می سازند صدایی بلند نمی شود!

اما نظر به اینکه رییس جمهور مجری قانون اساسی است و در اصل 154 آن به صراحت وظیفه دولت در حمایت از مستضعفین جهان مشخص شده است، تقاضا این است برای ملت بفرمایید دولت شما در راستای اجرای این اصل و برای حمایت از مظلومین میانمار چه اقداماتی انجام داده است؟ 

??دستگاه دیپلماسی دولت که به سرعت برای کشته شدگان حوادث تروریستی در اروپا واکنش نشان می دهد، تا کنون چه عمل موثری در راستای جلوگیری از نسل کشی مسلمانان در میانمار نموده است؟ 

??دستگاه سیاست خارجه که در این چند سال همواره دم از #مذاکره و حل مشکلات از طریق گفتگو زده است در رابطه با حل مشکل مردم میانمار تا کنون چه مذاکرات ثمربخشی و با چه نهادها و افرادی داشته است؟ 

??نماینده ایران در سازمان ملل متحد تا کنون برای مقابله این فجایع چه کرده است؟ 

با تشکر 

#جمعیت_طلاب_انقلاب_اسلامی

96/6/15