سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعیت طلاب انقلاب اسلامی

جشن پاسخگویی به جای خاطره گویی

باسمه تعالی  

 

چهل سال از انقلاب اسلامی مردم ایران می گذرد که ملت مسلمان با اراده الهی، خود را از چنگ طاغوت و استبداد و ذلت رهانید و به آرمانهای بلندی مانند عدل و آزادی و استقلال و عزت روی آورد.

ملت عزیز، دراین چهل سال فراز و فرودهای فراوانی را تحمل نموده و در سختی ها و شادی های نظام اسلامی پای خواسته های به حق خویش ایستاده است. 

اینک در آستانه ایام الله دهه فجر و ورود به چهل سالگی انقلاب اسلامی، پیشنهاد می شود به جای #خاطره_گویی از  مسئولینی که سالهاست برخی مناصب را به عهده دارند، #جشن_پاسخگویی را برگزار نماییم! 

یقینا برای بیان خاطرات می توان از بایگانی ها و کتاب خاطرات بهره جست اما اینکه در این چهل سال برخی افراد که بعضا تمام چهل سال را بر مسندی بوده اند، چه خدمتهایی به مردم و انقلاب کرده اند مغفول مانده است و لذا بایسته و شایسته است عملکرد برخی نهادها و افراد شفاف و روشن گردد. 

از این رو پیشنهاد می شود السابقون انقلاب این بار نه برای خاطره گویی که برای پاسخگویی به مردم، رو به ملت بنشینند و به پرسشها و دغدغه های آنان پاسخ دهند.

توقع آن است آنهایی که در این سالها به هر طریقی مسئولیتی داشته اند داوطلبانه و مشتاقانه به این پیشنهاد پاسخ مثبت دهند در غیر این صورت اگر درخواستی برای دیدار و گفتگو، از سوی گروهها و تشکلهای حوزوی و دانشگاهی به ایشان ارسال گردید اجابت نمایند.

به یقین پاسخهای صادقانه و ارائه کارنامه ای شفاف از فعالیتهای مسئولین می تواند برای ملت امیدبخش باشد و جنگ روانی دشمن را بی اثر نماید!

 

#جمعیت_طلاب_انقلاب_اسلامی 

8 بهمن 96