سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعیت طلاب انقلاب اسلامی

خیزش علیه اسلام امریکایی از خانی آباد تا سعادت آباد!

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ کَثِیرًا مِنَ الْأَحْبَارِ وَالرُّهْبَانِ لَیَأْکُلُونَ أَمْوَالَ النَّاسِ بِالْبَاطِلِ وَیَصُدُّونَ عَنْ سَبِیلِ اللَّهِ وَالَّذِینَ یَکْنِزُونَ الذَّهَبَ وَالْفِضَّةَ وَلَا یُنْفِقُونَهَا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَبَشِّرْهُمْ بِعَذَابٍ أَلِیمٍ (تویه:34)

با گذشت حدود یک سال از  جنایت مکه و منا و شهادت جمعی از زائران مظلوم خانه خدا در آن فاجعه، هنوز رژیم سعودی ابهامات این حادثه اسفناک را برای امت داغدار اسلام روشن نساخته است و  مفتی‌های حرام خور وهابی نیز همراه با حاکمان بی لیاقت آن جنایت را به اشتباه قضا و قدر الهی تفسیر می‌کنند فلذا فتوا می دهند نیازی به عزاداری و عذرخواهی ندارد و باید بی‌چون و چرا آن را پذیرفت و دیگر از آن سخن نگفت!

  مسلما آینده جهان اسلام را ملتها رقم خواهند زد و در این مسیر منتظر دولت های وابسته نخواهند شد،  همانطور که امروز به اراده ملتها از محمدرضا پهلوی و صدام و قذافی و حسنی مبارک و بن علی و ... در جغرافیای جهان اسلامی خبری نیست. به زودی شاهد فروپاشی رژیم سعودی و بازگشت حجاز به امت اسلام خواهیم بود و فرزندان خمینی(ره) قبله اول و قبله فعلی مسلمین را با هم از چنگال اشغالگران نجات خواهند داد و اسلام ناب محمدی(ص) را دست در دست هم در آنجا حاکم خواهند کرد.

 در سالگرد شهدای منا و سالروز هفدهم شهریور هم زمان با ایام شهادت امام محمد باقرالعلوم علیه السلام، خیزش مردمی علیه اسلام امریکایی در مساجد تهران ضمن توسل و عزاداری، محراب مساجد را محل حرب و جهاد کبیر علیه تفکرات منحط و متحجرانه وهابیت و صهیونیست خواهد نمود.

 به همین منظور و به جهت گرامی داشت ائمه بقیع علیهم السلام و شهدای هفدهم شهریور و حج خونین سال 66 و فاجعه مکه و منا، سومین سال مراسم با عنوان «کربلای حجاز» و تحت سلسله جلسات توسل و تدبر با عنوان «خیزش علیه اسلام آمریکایی» برگزار خواهد شد. به منظور تاکید بر فراموش نشدن جنایت مکه و منا هر مراسم با نام دو تن از شهدای مکه و منا در استان تهران و البرز مزین شده است.

  یقینا این فهرست تمام آنچه در ایران اسلامی می گذرد، نیست و امروز تک تک مساجد و تکایا و حتی خانه‌های ما مملو از نفرت علیه شیطان بزرگ و #شجره_ملعونه وهابیت و آل‌سعود است و اکنون که حج ابراهیمی مجددا تعطیل شده است، همگام با کمپین بین المللی #به_کدامین_گناه و خیزش مجازی برائت از مشرکین، فریاد برائت خود از کفار ، مشرکین و منافقین را این گونه اعلام خواهیم نمود.