سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعیت طلاب انقلاب اسلامی

??#تحریف_امام در کجا خطرناکتر است؟

در صحیفه امام در 13 خرداد 66 نامه ای از مرحوم سیداحمد و پاسخ حضرت امام وجود دارد، که بازخوانی آن بسیار لازم است تا با تطبیق مسایل با امروز، روشن شود #تحریف_امام از سمت چه کسانی خطرناکتر است و فاصله امروز برخی افراد با آرمانهای امام تا کجاست!

چه بسا افرادی که با نیت خیر حوزه می سازند، نام حوزه را نیز مزین به نام اهل بیت و امام خمینی و... می کنند اما شاید توجهی به نظرات امام ندارند و یا آن نظرات را برای امروز مناسب نمی دانند!

??لینک کامل نامه مرحوم سیداحمد و پاسخ امام راحل ????

http://farsi.rouhollah.ir/library/sahifeh?volume=20&tid=147

??«چنین کاری را انجام نمی‌دهید و از طرف شماها به بنیاد چیزی گفته نشود هرچه #پول و #ساختمان زیاد گردد #درس و #معنویت کم می‌شود.»

??بسمه تعالی نظر من همان است که قبلاً کِراراً گفته‌ام: من با این #تشریفات مخالفم، و برای #حوزه_علمیه #مضر می‌دانم. اساسْ #اسلام و #تحصیل است که با این نحو #زیاده_روی ها #منافی است. @jtollab

??واکنش امام خامنه ای به درخواست افزایش ساختمان حوزه ها: شوخیش این است که ببرید اینها (مهمانان) را به جاهای مخروبه وساده ای که این بزرگواران از آنجا آمده و تحول ایجاد کردند مثل حضرت امام، حالا بریم یک جایی رو بسازیم و هزینه درست کنیم که جا برای مهمانان نداریم. این جزء اولویت محسوب نمی شود. ما در معیشت طلاب ماندیم. ?? 25 اردیبهشت 95