سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعیت طلاب انقلاب اسلامی

عذرخواهی سریع از امام و امت و تغییر رفتار مسوولین

حجت الاسلام مهدی عامری، عضو کمیته سیاسی جمعیت طلاب انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: با توجه به فرمایشات امام خامنه ای در دیدار با مردم آذربایجان شرقی و تاثر ایشان از عملکرد مسئولین در وقایع اخیر، لازم است همین امروز و به سرعت سران قوا، نمایندگان مجلس، رسانه‌ها و افارادی که با استفاده از تریبون‌های مختلف موجب دامن زدن به اختلافات و حاشیه سازی شدند و آرامش مردم را برهم زدند، از پیش‌گاه خدا و امام زمان(عج) و از محضر امام خامنه ای و ملت ایران رسما عذرخواهی کنند.

حجت الاسلام عامری تصریح کرد: مسوولین علاوه بر عذرخواهی رسمی باید از این پس با  رفتار و منش خود این عذر خواهی را اثبات کنند چون مردم انقلابی ایران تاب تاثر رهبری عزیز را ندارد.

عضو کمیته سیاسی جمعیت طلاب انقلاب اسلامی با بیان این‌که خدا را شاکریم که امام خامنه ای امت خویش را محرم دانسته و حرف‌های خود را با امت در میان می گذارد اظهار داشت: باز شاکریم که امام امت به این ملت اعتماد دارد و سر در چاه سخن نمی گوید و این اثبات عملی شعار ما اهل کوفه نیستیم امت است.

وی افزود: از سایت‌ها، جراید و گروه‌ها و هواداران افراد و احزاب مختلف نیز میخواهیم رفتارشان را اصلاح کنند و فرمایشات امام امت را به نفع گروهی خاص مصادره نکنند.

حجت الاسلام عامری در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم از امروز با تغییر رویه‌ای که ایجاد می‌شود جو رفاقت و همدلی در کشور حاکم شود و رقابت سالم و اخلاقی  انتخاباتی را شاهد باشیم.

 

رسا نیوز