سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعیت طلاب انقلاب اسلامی

بیانیه محکومیت هتک حرمت حرمهای صحابه رسول اعظم

بَراءَةٌ مِنَ اللَّهِ وَ رَسُولِهِ إِلَى الَّذینَ عاهَدْتُمْ مِنَ الْمُشْرِکینَ (توبه: 1)

بار دیگر اسلام آمریکایی و صهیونیسم اسلامی چهره شیطانی خود را بیش از پیش نشان داد و با هتک حرمت حرم صحابه رسول خدا صلی الله علیه و آله که ستارگان این امت هستند آشکار گشت اسلام آمریکایی خدمتکار  و عمله کفر و استکبار است.

بی‌تردید در ورای این عمل خبیثانه و غیر انسانی دشمن درجه یک اسلام یعنی شیطان بزرگ آمریکای خون‌خوار و سگ دست‌آموز آن، رژیم حقیر صهیونیستی قرار دارد و قباحت این عمل موجب نخواهد شد تا جوانان بیدار مسلمان به جای برخورد با عروسک‌گردانان این ماجرا، فریب این نمایش را بخورند! عاملان اصلی این جنایت غیر انسانی همان‌هایی هستند که توهین به پیامبر رحمت در قالب کاریکاتور و فیلم موهن را آزادی بیان می دانند، قرآن کتاب صلح را آتش می‌زنند مساجد را در عراق، بحرین و پاکستان و افغانستان تخریب می‌کنند. و در برابر هر گونه اهانت به مقدسات سکوت می‌کنند. چرا که هر مسلمانی می داند نبش قبر حرام و احترام صحابه رسول خدا واجب است.

رژیم نامشروع صهیونیستی که با افروخته شدن بیداری اسلامی و از دست دادن پایگاه راهبردی خود در مصر در حال جان کندن است، همراه با سران منافق عرب فتنه‌ای را در سوریه تدارک دیدند تا به زعم خام خود بتوانند در برابر مقاومت حزب الله عزیز کارزاری بسازند؛ اما اکنون پس از دو سال توفیق چندانی کسب نکرده‌اند و لذا برای انحراف افکار عمومی از واقعیات سوریه بازی خطرناکی را آغاز کرده و می پندارند می‌توانند با تحریک غیرت و تعصب جوانان جهان اسلام مسیر بیداری اسلامی را تغییر و برادران مسلمان را در برابر یکدیگر قراردهند. نقشه ای که سال‌هاست با فریادهای وحدت آفرین امام خمینی و امام خامنه‌ای نقش بر آب شده است که نمونه اخیر آن فرمایشات امام المسلمین در اجلاس علما و بیداری اسلامی بود.

بی‌تردید آتش خشم مقدس جوانان امت اسلام در سینه انباشته شده و در روز موعود بر سر آمریکا و رژیم نامشروع صهوینیستی و وهابیت خبیث هم‌چون رعدی فرود خواهد آمد.

جمعیت طلاب انقلاب اسلامی آمادگی خود را در کنار سایر جوانان غیور امت اسلامی برای هر گونه اقدام در دفاع از اماکن مقدس اسلامی و شیعی اعلام نموده و منتظر فرامین ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای و مراجع عظام تقلید حفظهم الله هستیم تا به تکلیف خود در این باره عمل نماییم. از این رو هر گونه اقدام ارتش مقتدر جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با این حرکت شوم را حمایت می‌کنیم و از دستگاه دیپلماسی کشور می‌خواهیم با تشکیل فوق‌العاده سازمان کنفرانس اسلامی و مذاکره با اتحادیه عرب این مساله را پی‌گیری نماید و با دولت‌های حامی این عمل شنیع برخورد جدی صورت گیرد.

ان‌شاء الله به زودی ستاد بازسازی حرمین شریفین و سایر اماکن مقدس اسلامی در سراسر جهان تشکیل و جهان اسلام از لوث وجود هادم الحرمین و وهابیون صهیونیست پاک خواهدشد. «وَ أَمَّا الَّذینَ فی‏ قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ فَزادَتْهُمْ رِجْساً إِلَى رِجْسِهِمْ وَ ماتُوا وَ هُمْ کافِرُونَ» (توبه: 125) و تمدن درخشان اسلامی «با شاخصه‌‌هاى ایمان، علم، اخلاق و مجاهدت مداوم» بر ویرانه‌های کاخ‌های ظلم و ستم بنا خواهد شد و هدیه ای برای جهان بشریت خواهد بود. «إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعیداً وَ نَراهُ قَریباً (معارج 6-7)